Prekių grąžinimas ir keitimas
Sąlygos:
Prekes, kuriomis esate nepatenkinti, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos. Grąžinti galite pristatę į mūsų fizinę parduotuvę arba išsiųsti mums per 14 dienų nuo atsiėmimo datos.
Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba - atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nesutepta, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti Vilashop.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke. Ši grąžinimo forma tinkama tik internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms grąžinti. Fizinėse parduotuvėse įsigytos prekės grąžinamos pagal fizinių parduotuvių grąžinimo taisykles.
Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis ((Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija) bei Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka ((Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija). Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas (išskyrus UAB „Urgė“ numatytus atvejus).
Kitos grąžinimo ir keitimo sąlygos:
- Klientui suteikiama galimybė pakeisti jam perduotus daiktus kitais analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais arba jam nepatinkančias prekes grąžinti.
2. Tokią teisę Klientas gali pareikšti per 14 dienų nuo užsakymo patvirtinimo momento. Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.
3. Prekių pakeitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:
a) nebuvo naudojamos daugiau nei reikalinga nustatyti prekės pobūdį, savybes ir veikimo būdą;
b) nebuvo sugadintos;
c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
d) neprarado prekinės išvaizdos.
4. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu. Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.
5. Klientas grąžindamas prekes į fizines Vilashop.lt parduotuves (jei šalyje yra Vilashop.lt fizinė parduotuvė), visais atvejais privalo pateikti Vilashop.lt prekių įsigijimo dokumentus.
6. Daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklės (remiantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu) nustato prekes, kurios gali būti grąžinamos ar keičiamos tik tos, kurios atitinka sveikatos apsaugos ir higienos reikalavimus.
7. Daiktų keitimas arba grąžinimas atliekamas Klientui užpildžius nustatytą Vilashop.lt prekių grąžinimo ar keitimo formą.
8. Tais atvejais, kai prekės keičiamos ir tokio keitimo metu susidaro kainų skirtumas, Klientas privalo sumokėti Vilashop.lt tokį kainų skirtumą.
9. Tais atvejais, kai Vilashop.lt neturi pakeitimui tinkamų prekių, Klientui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
10. Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 3 p. numatytus reikalavimus.
11. Garantija gamyklinio defekto atveju - 2 metai. - Prekės įsigytos specialaus pasiūlymo metu (Antrai prekei -40%), turi būti grąžinamos kartu, t.y visas užsakymas, kuriam buvo pritaikyta nuolaida. Atskirai prekės pirktos su spec. pasiūlymu nėra grąžinamos. Galimas tik prekės keitimas.
Prekių grąžinimo būdai:
Jei įsigyta prekė Jums nepatiko ar netiko, galite ją grąžinti:
- Į VILA fizines parduotuves - nemokamai
VILA Vilniuje: PC "OZAS";
VILA Vilniuje: PC "Akropolis";
VILA Kaune: PC “Akropolis;
Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti Vilashop.lt prekių grąžinimo formą ir ir pateikti ją parduotuvės personalui priimančiam prekes. Svarbu! Grąžinant prekes/ę parduotuvėje būtina pateikti sąskaitą faktūrą.
- Užsisakius prekę per OMNIVA, ją galite NEMOKAMAI grąžinti apsilankę https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/vilashop-lt ir užpildę reikalingą informaciją bei atlikę nurodytus veiksmus.
Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti Vilashop.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.
3. Kiti būdai (mokamai) – Jums patogūs būdai tiesioginiu mūsų adresu:
Supakuokite grąžinamą arba keičiamą prekę kartu su užpildytu prekės grąžinimo-keitimo aktu į pakuotę ir siųskite adresu:
UAB „Urgė“ parduotuvė VILA įm.k. 300611336
Adresas: K. Mindaugo pr. 49, LT - 44433 Kaunas
Kontaktinis telefono Nr.: +370 657 73003
Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti Vilashop.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.
Grąžinimo siunta turi atkeliauti nurodytu tiesioginiu adresu, iš paštomatų siuntų neatsiimame, todėl jas turite grąžinti per kurjerį.
Pinigų grąžinimas
Pinigai į nurodytą banko sąskaitą iš kurios mokėjote pervedami per 14 d. nuo grąžinamos prekės pristatymo į Vilashop.lt sandėlį. Kilus klausimams dėl prekės grąžinimo ar keitimo sąlygų laikymosi – su Jumis susisieksime individualiai.
Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti Vilashop.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.
Prekių keitimas
Jei norite pakeisti prekę susisiekite su mumis el.paštu: info@vilashop.lt
Pastaba! Jei prekės yra keičiamos, jas pristatysime per 3-5 darbo dienas nuo keičiamos prekės pristatymo į Vilashop.lt sandėlį.
PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO FORMA RASITE ČIA
Prašymą/skundą dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).